woensdag, oktober 29, 2014

Nike Free 5.0 Run

 
Hoi daar,
 
De laatste weken zijn echt druk geweest wat betreft leren. Ik had een week herfstvakantie, maar ik heb die hele week moeten gebruiken om te leren voor mijn tentamenweek. Daardoor ben ik heel druk geweest, en heb ik weinig tijd gehad voor ontspanning. MAAR.... Gelukkig is de tentamenweek nu voorbij en kan ik weer lekker genieten van de dingen die ik leuk vind om te doen.
In mijn toetsweek heb ik voor het eerst (!) iets besteld bij Zalando: namelijk de Nike free 5.0 run in het zwart/wit. Lees hieronder meer over deze heerlijke sneakers!
De sneakers die ik besteld heb, zijn de Nike free 5.0 run. Mijn eerste gedachte was: Jemig, wat een naam voor een paar sneakers haha! Ik had een aantal reviews gelezen op Zalando, en als ik de reviews mocht beloven, zouden dit goede schoenen zijn. Ik heb gekozen om de sneakers in een zwarte kleur te kopen. Zwart met witte accenten. Deze kleuren kunnen namelijk overal bij en daardoor zijn de sneakers makkelijk te combineren. Zoals jullie op de foto hieronder kunnen zien, zijn de zool, het logo en de hak wit van kleur.





















Kortom: mijn eerste indruk van de schoenen is goed! Ze zien er sportief uit, zijn gemakkelijk te combineren en lopen heerlijk. Ik heb nog nooit eerder sneakers van Nike gehad, dus ik ben heel benieuwd!

Wel een tip: de sneakers vallen zeer klein uit. Mocht je ze willen bestellen, bestel dan zeker 1 maat groter! Verder zijn ze niet overdreven smal, maar hebben ze een normale breedte.

Wat vind jij van Nike? En wat vind jij van deze sneakers?
Fijne week!

Liefs,
Lisa

2 opmerkingen:

  1. Deze had ik vorig jaar, maar ze zijn tegenwoordig helemaal kapot (dat krijg je als je er 2x in de week mee gaat tennissen haha) Maar ik zou heel graag een nieuw paar willen, want ze lopen zooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb zelf ook regelmatig op mn all stars getennist. (Ik heb ook toevallig getennist) en die zijn ook helemaal kapot...
      Hopelijk houden deze het langer vol! Dit keer maar niet erop tennissen haha. Ze lopen iniedergeval heeel lekker :) xxx

      Verwijderen

Labels