zaterdag, november 15, 2014

Outfit: Natural Colours





Goedemorgen!

Gistermiddag moest ik in Arnhem zijn voor mijn Cambridge Speaking Examen. Mijn vriend en ik besloten om de camera mee te nemen, en even snel wat foto's te maken van mijn outfit voordat ik mijn examen in ging. Deze outfit weerspiegelt mij echt: lekker comfy, maar daarnaast is het ook wel netjes!

Gisteren was het echt vreselijk saai weer, maar gelukkig werkte het licht wel mee! Dit had ik niet verwacht, dus ik ben blij met het resultaat haha. Ik draag op deze foto's mijn witte broek van de Coolcat. De rest van mijn outfit komt van onbekende winkels, waarvan ik de naam niet eens meer weet. Whoops...

Mijn tas is trouwens van de Primark! Dit is mijn favoriete en vaste handtas: hij is groot genoeg, en ook vind ik hem lekker vrouwelijk! PS: vinden jullie die blaadjes op de achtergrond niet heel schattig en toepasselijk?

























Ik draag vooral veel natuurlijke kleuren in deze outfit. Ik ben gek op het dragen van natuurlijke, warme kleuren: ze stralen iets uit, en ze geven mij een warm gevoel vanbinnen. Beige is dan ook de kleur die je het meest ziet in mijn kledingkast haha. Gemakkelijk te combineren, en heerlijk voor deze maanden.

































































































































































Deze vond ik stiekem wel stoer haha.






































Ik ben gisteren trouwens ook nog bij de Primark geweest, hier komt morgen een shoplog van online! So stay tuned!!


Wat vind jij van deze outfit/foto's?
Fijne zaterdag!

Liefs,
Lisa

3 opmerkingen:

Labels