donderdag, september 03, 2015

New in: zachte sjaal van Primark




Jemig wat zijn de afgelopen maanden hard voorbij gevlogen... Ik kan gewoon nauwelijks geloven dat we alweer in September zitten: de allerlaatste 'officiƫle' maand van de zomer! De afgelopen tijd ben ik ontzettend druk geweest met het gewoon genieten van alle dingen die voorbij kwamen en heb ik ook echt onwijs veel leuke dingen mogen doen! Deze week is school weer begonnen, werk ik weer mijn vaste diensten bij de Albert Heijn en heb ik weer volop inspiratie voor artikelen! Waaronder het artikel van vandaag: het laten zien van 1 van mijn mooiste aanwinsten van de afgelopen weken. Namelijk mijn prachtige, zachte en printed sjaal van Primark! Kijk je mee?

Een paar weekjes geleden ben ik samen met mijn vriend naar de Primark in Den Haag geweest! En wauw; primark heeft zichzelf dit keer echt overtroffen! Geen rommelige gangpaadjes in dit filiaal, maar overzichtelijke en opgeruimde kledingrekken. Geen enorme rijen bij de kassa of pashokjes, maar je was (bijna) direct aan de beurt. Natuurlijk heeft dit met de drukte te maken (die er eigenlijk niet was), maar het maakt het winkelen zoveel leuker en gemakkelijker.


Al gauw nadat ik binnen was, viel mijn oog op een sjaal die er zo comfortabel uitzag! Ik moest hem even aanraken en vanaf dat moment was ik verkocht. Ik heb dit gevoel niet gauw bij kleding, maar als ik het heb, dan weet ik dat het goed zit en ik er spijt van ga krijgen als ik het item niet meeneem. 
Het is voor mij een keer een iets andere sjaal, wat minder standaard. Waarschijnlijk komt dit door zowel het printje als de kleuren. Normaal gesproken draag ik namelijk altijd egale zwarte/witte/grijze sjaals, maar deze sjaal heeft een winters printje in de kleuren roze, groen, paar/grijs, ietwat blauw en wit. Wat ik zo mooi vind, is dat de kleuren allemaal heel zacht zijn, waardoor ze een geheel vormen. 
Daar komt bij dat de sjaal lekker lang en breed is en ik hem dus goed om mijn schouders heen kan slaan als een soort van dekentje. <3
De sjaal jeukt niet, ondanks dat de stof wel wat weg heeft van wol. Dus hij is lekker warm, maar doordat het niet 100% wol is kriebelt hij niet. Gelukkig maar, want tegen kriebelende kledingstukken kan ik echt niet haha!

Ik vind de roezeltjes aan de zijkant ook zo schattig haha!



























Ik weet zeker dat ik deze sjaal heel vaak ga dragen in de komende maanden. Hij is lekker warm, helemaal mijn stijl en geschikt voor de winter. Ja, ik ben er blij mee!

Wat vind jij van deze sjaal?
Liefs,
Lisa

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk printje zeg!
    Liefs Iep xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal! Hopelijk vind ik morgen ook pareltjes in de Primark, Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook voor je! Veel plezier in ieder geval! Liefs

      Verwijderen
  3. Ah die sjaal is echt super leuk!!
    Echt gaaf! Ik woon niet dichtbij de Primark, maar zou er bijna speciaal voor gaan reizen haha, ik hou echt van die kleurtjes en dat printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke sjaal! Ziet er lekker warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels