maandag, september 07, 2015

Outfit: Timberlands, geruite blouse en bodywarmer!






Gisteren ben ik foto's wezen maken met mijn vriend en in dit artikel kunnen jullie de resultaten zien! In deze outfitpost draag ik mijn nieuwe broek, mijn nieuwe geruite blouse en mijn stevige Timberlands. Doordat het best wel koud was (en regenachtig en vies en ... "zucht"), heb ik er een bodywarmer overheen gedaan om mezelf nog een beetje warm te houden. Eigenlijk vond ik dit zo leuk staan, dat ik de bodywarmer ook tijdens het maken van de foto's lekker aan heb gehouden. Zo bleef ik lekker warm en werd mijn outfit nog net wat leuker. Kijk je mee naar de foto's?

Gisteren was het de hele dag slecht weer (hallo september!), maar in de ochtend scheen de zon heel eventjes. We zijn precies op dit moment foto's gaan maken, zodat we het licht van de zon nog een beetje konden gebruiken. Natuurlijk licht geeft namelijk een zoveel mooier effect op een foto dan kunstmatig licht! We waren 10 minuutjes bezig en toen was de zon alweer weg en begon het zelfs te regenen (!!), maar gelukkig waren we al bijna klaar met het maken van de foto's. We hebben dus echt geluk gehad met het weer tijdens het maken van de foto's en dat heeft een aantal mooie foto's opgeleverd :)

Wat draag ik?
Zwarte stretchbroek - Vero Moda
Geruite blouse - Only
Timberlands
Groene bodywarmer - Primark

Voor de meiden onder ons met lange benen is deze broek van Vero Moda een uitkomst! Het is een broek die echt lang is en daarnaast nog eens heerlijk zit vanwege de stretchstof. Ook de glans die erop zit geeft de broek een heel mooi effect! Meestal zijn dit soort broeken alleen in kleine maatjes verkrijgbaar, maar eindelijk heb ik dus een gaaf exemplaar in het lang gevonden!

Gauw door naar de foto's:














Deze outfit geeft mijn stijl goed weer: stoer, maar toch ook wel weer vrouwelijk. Ik hou van geruite blousjes in combinatie met stoere stappers, maar dan wel weer met armbandjes en een schattig kettinkje. Naar mijn mening maakt de bodywarmer deze outfit helemaal af! Deze outfit zal ik nog vaak gaan dragen! <3

Wat vind jij van deze outfit?

Fijne week meiden!
Liefs,
Lisa

11 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en wat mooie foto's! Leuk in een bos!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie! In het bos foto's maken is zo leuk altijd haha! Liefs

      Verwijderen
  2. Leuke blouse! De foto's zijn ook mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave outfit! Ik ben helemaal gek op zulk soort zwarte broeken en stiekem al heel lang opzoek naar zo'n stoere blouse! Wat lief dat je vriend mee wilde om foto's te maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik waardeer het ook echt enorm dat hij dat wil doen! En hij vindt het nog leuk ook hihi! Bedankt voor je leuke reactie! Liefs

      Verwijderen
  4. Super leuke outfit! Leuk gecombineerd, vooral je Timberlands vind ik er erg mooi bij staan! Leuke outfit om alvast in de herfststemming te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit! Die broek vind ik heel tof, ik heb er ook zo een gehad alleen die van mij is op een gegeven moment gewoonweg blauw geworden.. zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is echt niet leuk! Ik hoop dat mijn broek gewoon mooi zwart blijft haha! Liefs

      Verwijderen

Labels