vrijdag, oktober 23, 2015

Shopping || Mijn bestellingen bij Aliexpress !



Kennen jullie Aliexpress allemaal al? Aliexpress is vergelijkbaar met miniinthebox en verkoopt de leukste spulletjes voor hele lage prijzen en is dus ideaal voor een arme student zoals ik haha! Ze hebben er van alles: van fluffy vesten tot hoge hakken en horloges. Oh, en zelfs make-up en gadgets komen aan de orde! Zeker dus even de moeite waard om een kijkje te nemen :). In dit artikel laat ik jullie mijn bestellingen zien die ik laatst gedaan heb bij deze webshop! Benieuwd geworden? Lees gauw verder!


Een aantal weken geleden hoorde ik een klasgenootje praten over een hele goedkope webshop met fantastische producten en toen voel de naam Aliexpress. Een weekje later vroeg een collega aan mij of ik al ervaringen had met Aliexpress, want volgens haar is de webshop echt geweldig. En eerlijk waar, ik had nog nooit van deze hele webshop gehoord haha. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik natuurlijk direct even een kijkje genomen op deze webshop: iets wat ik misschien beter niet had kunnen doen, want wauw wat zag ik veel leuke dingen! En het leuke is: alles is zo lekker betaalbaar! Nadat ik een paar dagen op de site had rondgesnuffeld had ik zoveel dingen in mijn winkelwagentje gestopt, dat het winkelwagentje bijna ontplofte volgens mij... Uiteindelijk heb ik uit al die dingen 5 dingen gekozen en ik kan niet wachten totdat ze binnenkomen. Natuurlijk laat ik jullie weten wat ik van de items vind zodra ik ze binnen heb gekregen.

Doordat de producten uit China moeten komen, duurt het wel iets langer om de producten te kunnen ontvangen. Ik hoop ze over een week of twee binnen te krijgen, maar dat is dus even afwachten. Zowel mijn klasgenootje als collega hadden beiden hun bestelde producten vrij snel binnen, dus ik hoop dat dit bij mij ook het geval zal zijn hihi :)
Oh, en nog een pluspuntje van deze site is dat bij de meeste producten de verzendkosten gratis zijn. Yay !

Anyway, hieronder kunnen jullie de items zien die ik besteld heb!

Armband met twee veertjes:























Portemonnee in de kleur 'watermelon is red':


















Ring met een vlinder een een strass diamantje:























Elastiek voor workout-oefeningen tijdens het sporten:






















Witte fluffy sweater met winterse details:






















Nieuwsgierig geworden naar deze site? Neem dan even een kijkje op www.aliexpress.com! Veel winkelplezier haha :)

Hebben jullie ervaring met Aliexpress? Zo ja, laat me weten wat jij ervan vindt!

Fijn weekend!
Liefs,
Lisa

5 opmerkingen:

  1. Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord van Aliexpress, wel miniinthebox! Ziet er allemaal erg leuk uit. Ik ben benieuwd hoe ze in het echt eruit zien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten :) Ik heb er wel van gehoord, maar ben bang dat er dan ineens douanekosten bovenop komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ali Express is inderdaad erg leuk, alleen nog nooit wat besteld haha
    Het bovenste armbandje vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullies, heb er nog nooit wat besteld! Ik bestel liever op Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was eerst een Ebay-verslaafde, maar heb dit omgezet naar Aliexpress omdat je heel makkelijk kan zien wat andere mensen ervan vinden door reviews onder het product, super handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels